Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбото!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с турбото!

    Днес реших данатегна малко винтчето на уестгейта за да вдигна налягането.Разхлабих гайката,направих половин оборот с болтчето и тръгнах да стягам гайката.Завъртях я на ръка с болтчето се счупи!Пробвах колата.Вървеше малко по-добре,но трябва още да се натегне.Разпробих болтчето,хванах го с клещите и направих опит да го отвия за да го смена,но то пак се счупи!Този път по-навътре.Сега не знам какво да правя!!!Разпробих го още малко,но сега не мога да го хвана с клещите.Мога с шпилковадач да го пробвам,но ме е страх да не се счупи по-навътре!!

    Някой да е разглобявал или да е свалял уестгейта?Интересува ме от другата страна болтчето с главичка ли е или е само шпилка?Ако на някой му се намира повредено турбо да казва?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
    Днес реших данатегна малко винтчето на уестгейта за да вдигна налягането.Разхлабих гайката,направих половин оборот с болтчето и тръгнах да стягам гайката.Завъртях я на ръка с болтчето се счупи!Пробвах колата.Вървеше малко по-добре,но трябва още да се натегне.Разпробих болтчето,хванах го с клещите и направих опит да го отвия за да го смена,но то пак се счупи!Този път по-навътре.Сега не знам какво да правя!!!Разпробих го още малко,но сега не мога да го хвана с клещите.Мога с шпилковадач да го пробвам,но ме е страх да не се счупи по-навътре!!

    Някой да е разглобявал или да е свалял уестгейта?Интересува ме от другата страна болтчето с главичка ли е или е само шпилка?Ако на някой му се намира повредено турбо да казва?
    С шпилкар можеш да пробваш,ще излезе.Аз си купих комплект шпилкари,сега ще си взема и клещи за гумички на клапаните.
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #3
      Страх ме е да не се дочупи винтчето.Стане ли това колата става неизползваема докато не си намеря друг уестгейт.Най-важно ми е да разбера дали това винтче е само шпилка или е с главичка от другата страна.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
        Страх ме е да не се дочупи винтчето.Стане ли това колата става неизползваема докато не си намеря друг уестгейт.Най-важно ми е да разбера дали това винтче е само шпилка или е с главичка от другата страна.
        Едно куче като му се яде бой знаеш ли какво прави?-Моча на овчаро на тоягата!
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #5
          Вчера го разпробих винтчето.Парчето което беше навито изпадна вътре м/у корпуса и мембраната на уестгейта.Сега дрънка вътре, вървенето на колата се влоши и взе да пуши.Прави някакво налягане турбото,но не е достатъчно.Ще възстановя резбата и ще навия друго винтче пък онова нека си дрънка вътре.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            Казано честно нищо не разбирам от турбини ама дали е добра идея да си остане там парчето и да си трака ? Не може ли да направи по-голяма поразия ?
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #7
              Само няма се плашиш.Ш измислим нещо.
              164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

              Comment


              • #8
                добре де уестгеитовете със налягане ли се оправляват и що тая процедура не я правите със буст контролери за по 50 лева е си навличате неприятности като натегате гейтовете
                иначе има във гаража един два геита от пунто гт свалени от счупени турбини ако моха да хелпна със нещо обаждайте се
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #9
                  Другата идея която ме озари преди малко е да разпробия отвора на винтчето с по-голям диаметър и така да извадя старото винтче.По-зле няма да стане.

                  Уестгейта регулира налягането в смукателния колектор.Без да го натегна него няма как да вдигна налягането.Като ново турбото е бил регулиран да поддържа налягане 1 бар примерно,но с времето пружината е омекнала и сега задържа 0,8 бара и изпуска.Като натегна пружината ще изпуска на 1 бар примерно.

                  Утре ще кача снимка да го видите как изглежда.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    Значиии... до клкото разбирам парчето е паднало между мембраната на уейст гейт-а и тялото му, което означава, че може и да пречи на мембраната да се връща, след като освободи налягане. За да извадиш парченцето, сваляш мембраната от стойката, палиш двигателя и връзваш един вакуум директно към щуцера, който е в задния и край(не от към счупеното), като същевременно я обръщаш надолу. Така трябва мембраната да се дръпне назад и парченцето да изпадне през дупката, през която си бръкнал и ти. Това разбирасе е валидно ако колата ти има дроселова клапа и държи някакъв вакуум, защото хал хабер си нямам дали този дизел има...
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #11
                      Парчето не пречи на мембраната.Пружината я връща до край и болтчето си остава свободно да дрънка вътре.Нямам дроселова клапа,но във устгейта пред мембраната влиза налягане от "студената" част на турбината.Ако го обърна на бакуум може и да издърпа мембраната напред,но дупката която трябва да пробия ще трябва да е с много голям диаметър.

                      Върти ми се и друга идея в главата.Правя по-голям отвор с по-голяма резба и болтчето което ще навивам ще е с по-малък диаметър в началото,там където ще минава покрай болтчето вътре,а назад си остава с резба с голям диаметър.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                        Върти ми се и друга идея в главата.Правя по-голям отвор с по-голяма резба и болтчето което ще навивам ще е с по-малък диаметър в началото,там където ще минава покрай болтчето вътре,а назад си остава с резба с голям диаметър.
                        А не става ли да се разпробие с голям размер , да се набие втулка и да и се направи резба с размера който си е оригиналния . Като втулката може и да не е набита а навита и залепена да речем .
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment


                        • #13
                          С вулка не мисля,че ще стане.Много става дума за болтче 4мм и да го разпробия на 6мм.

                          Само да спре да вали и ще го направя.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment

                          Working...
                          X